Propojte své zaměstnance na dálku a ušetřete čas i cestovní náklady

Sdílejte dokumenty a komunikujte ze všech vašich poboček i z domova

Vaši zaměstnanci budou dostupní vždy a všude

Vyberte si, jak budete komunikovat

Telekonference

  • Uspořádejte telefonickou poradu s kolegy z různých lokalit, při cestování nebo i z domova.
  • Vytočíte číslo vaší telekonference a začnete hovor.
  • Díky integraci lze telekonferenci také předem naplánovat do kalendáře vašich kolegů a poslat jim i přístupové údaje.
  • Pokud jste u svého IP telefonu, stačí stisknout tlačítko – místnost i pin moderátora se zadá automaticky.
  • Přes webový portál můžete začít telekonferenci nahrávat, umlčet nebo dokonce vyloučit některé účastníky.
  • Chybějícího kolegu můžete do konference zavolat a propojit.

Videokonference

  • Propojte více účastníků z různých lokalit a kromě přenosu obrazu a zvuku s nimi sdílejte prezentace, dokumenty a videa.
  • Sdílejte podklady, prezentace, kreslete náčrty, přenášejte obraz z technologických zařízení, spojte se živě s účastníky.
  • Ke komunikaci používejte videotelefony, videokonferenční zařízení nebo aplikace ve vašem počítači nebo notebooku.
  • Připojit se tak můžete jak z videokonferenční místnosti se speciálním vybavením, tak i z notebooku, tabletu nebo chytrého telefonu.
  • Minimalizujte nedorozumění, zlepšete spolupráci, snižte počet služebních cest a šetřete čas.

Sjednocená komunikace

  • Zvolte si nejefektivnější formu komunikace a spolupráce nezávisle na místě, času a zařízení, které používáte.
  • Podle toho, kde se vaši zaměstnanci nacházejí a jaká zařízení používají, si mohou zvolit vždy ten nejvhodnější způsob spolupráce.
  • Využít můžete telefonický hovor, videokomunikaci, chat nebo sdílení pracovní plochy.
  • Propojte možnosti telekonference, videokonference, telefonování, sdílení plochy i kontaktů, chat a funkce zobrazení přítomnosti do sjednocené komunikace.
  • Buďte k zastižení, ať už jste v práci nebo kdekoliv mimo kancelář.

Využijte naše řešení šitá na míru vašemu podnikání

Barevná čísla

Oceníte, pokud chcete být dostupní pod jedním snadno zapamatovatelným číslem. Číslo Barevného volání může směrovat do malé kanceláře, ale zároveň může být i vstupní branou do rozsáhlého zákaznického centra společnosti. Zákazníci vám na ně buď budou volat zdarma, nebo se o náklady rozdělíte, případně je necháte hovor zaplatit. Více informací

Hromadné rozesílání SMS nebo MMS

Posílejte nebo přijímejte velké množství SMS/MMS zpráv, např. v rámci marketingových soutěží, hlasování, informování o produktech a slevách, odstávkách či mimořádných situacích, informování o stavu zakázky či výzkumu veřejného mínění. Komunikujte také pomocí SMS/MMS se zákazníky či uvnitř firmy. Propojte své aplikace a systémy přímo s SMS centrem T‑Mobile nebo využijte funkce inteligentní SMS brány. Více informací

Rich Business Messaging (RBM)

Zvyšte radikálně úspěšnost svých marketingových kampaní, automatizujte komunikaci, zvyšte efektivitu zákaznické péče a spokojenost vašich klientů. RBM otevírá vašemu businessu dveře do světa RCS chatu. Umožní vytvářet interaktivní komunikační kanály a chatboty s obousměrnou konverzací a bohatým obsahem. Obrázky, videa, akční tlačítka, integrace s dalšími funkcemi chytrých telefonů, ověřený odesílatel – to je mnohem více než 160 znaků textové SMS. Více informací

Kontaktní centrum

Kontaktní centrum vám umožňuje komunikovat se zákazníky prostřednictvím příchozích a odchozích hovorů, eÑmailů, které se řadí do fronty a podle toho je můžete následně zpracovat, chatu na webových stránkách a zpětného volání z webových stránek. IVR systém vaše zákazníky nasměruje na konkrétního operátora, který se danou problematikou zabývá. Kontaktní centrum může buď hovory jen přijímat, nebo být aktivní pro práci s odchozími kampaněmi. Samozřejmostí je také nahrávání hovorů a statistiky včetně reportů.

Inteligentní směrování hovorů

Přesměrujte jeden nebo více telefonů na libovolné číslo, aniž byste byli v kanceláři, pomocí vašeho chytrého telefonu nebo prostřednictvím webového rozhraní. Vždy uvidíte, kdo vám volá, ne jen číslo firemní linky, kterou jste přesměrovali. Směrování se může řídit podle toho, kdo vám volá, kdy vám volá nebo v případech, že nechcete být vyrušováni.

Nahrávání hovorů

Se službou Nahrávání hovorů můžete pohodlně nahrávat úplně všechny příchozí a odchozí hovory z mobilních telefonů nebo pevných linek sítě T‑Mobile. Sami si zvolte, zda chcete nahrávky uchovávat u sebe, nebo vám je uložíme na našich bezpečných serverech. Přístup k nahrávkám získáte snadno přes webový prohlížeč. Více informací

Chcete více informací o nástrojích firemní komunikace?

Nechte nám na sebe číslo a my vám připravíme nabídku na míru.

Vaše číslo použijeme pouze pro nezbytný kontakt. Více o práci s telefonním číslem.

Související produkty

Ke stažení