Kontaktní formulář pro podnikatele a firmy

Než nás kontaktujete, zkuste kouknout na nejčastější témata níže. Třeba budete mít vše vyřešeno během pár chvil.

Máte osobní nebo firemní číslo?

Nenašli jste? Tak abychom vám odpověděli co nejrychleji, upřesněte nám, jestli máte osobní nebo firemní číslo. Díky tomu se vašemu dotazu budou vhodní kolegové věnovat co nejdřiv.

S čím potřebujete pomoci?

Popište nám co nejpřesněji, s čím si nevíte rady. Čím víc údajů vyplníte, tím přesnější i rychlejší budou odpovědi. My vás poté kontaktujeme e-mailem nebo telefonicky.

Už během psaní dotazu vám navíc nabídneme odpovědi z nejčastějších otázek a odpovědí - třeba najdete odpověď sami.

Nevíte si rady s nějakou položkou na Vyúčtování služeb? Na našich stránkách jsme vám připravili odpovědi na nejčastější otázky k vyúčtování.

Pokud jste potřebné informace nenašli, napište nám. Rádi vám se vším pomůžeme.

Důležité! Pro dohledání platby prosíme vyplňte všechny údaje označené *

Pokud si chcete zkontrolovat poslední Vyúčtování služeb, stačí se podívat do aplikace Můj T-Mobile nebo na web Moje firma. Zde naleznete i Online výpis služeb pro rychlou kontrolu vašich posledních hovorů, SMS nebo datových operací.Pro objasnění jednotlivých položek, využijte našeho Průvodce vyúčtováním.

Podívejte se na své aktuální vyúčtování v klidu v portále Moje firma. Pokud máte již smlouvu ukončenou, tak nás prosím kontaktujte prostřednictvím webového formuláře a společně to jistě vyřešíme.

Více informací ohledně zpracování osobních údajů naleznete zde: Zásady ochrany osobních údajů

Chcete mít vaše vyúčtování vždy rychle po ruce? Využijte zasílání elektronicky na Vámi zvolenou e-mailovou adresu. Nastavení provedete jednoduše na Moje firma v položce Fakturační skupiny > oblast Vyúčtování.

Abychom Vám mohli pomoci, budeme Vás následně telefonicky kontaktovat pro ověření hesla oprávněné osoby.

Doklad si můžete stáhnout v Moje firma v sekci Správa firmy> Moje smlouva > Ostatní dokumenty a vyfiltrujete si faktury.

Zajímá vás nastavení inkasa či potřebujete dohledat platbu? Připravili jsme pro vás následující tipy.

Už žádné starosti s platbami na poslední chvíli. S inkasem se o úhradu nemusíte starat. Nastavení inkasa provedete pohodlně v Moje firma pod konkrétní fakturační skupinou, dále Platba > Upravit nastavení > Zapnout inkaso. Podrobnější informace o nastavení inkasa naleznete zde.

Potřebujete dohledat platbu, aby došlo ke spárování s vaším Vyúčtováním?

Důležité! Pro dohledání platby prosíme vyplňte všechny údaje označené * a na konci formuláře nahrajte doklad prokazující úhradu.

Potřebujete dohledat platbu, aby došlo ke spárování s vaším Vyúčtováním?

Důležité! Pro dohledání platby prosíme vyplňte všechny údaje označené * a na konci formuláře nahrajte doklad prokazující úhradu.

Potřebujete dohledat platbu, aby došlo ke spárování s vaším Vyúčtováním?

Důležité! Pro dohledání platby prosíme vyplňte všechny údaje označené * a na konci formuláře nahrajte doklad prokazující úhradu.

Pro platbu online uveďte prosím do poznámky, zda byla platba provedena přes mobilní aplikaci Můj T-Mobile nebo na webu Moje firma.

Provádíte úhradu za vyúčtování T-Mobile ze zahraničí? Pro úspěšné přijetí platby je třeba vždy po každé úhradě nám zaslat platební avízo.

U zahraniční platby použijte tyto náležitosti:
IBAN - pro platby ze zahraničí v českých korunách:

  • IBAN: CZ46 0100 0000 1922 3521 0247, SWIFT (BIC): KOMBCZPP - slouží pro platby ze zahraničí na účet TMCZ v Komerční bance
  • IBAN: CZ90 0300 0000 1922 3521 0247, SWIFT (BIC): CEKOCZPP - slouží pro platby ze zahraničí na účet TMCZ v ČSOB
  • IBAN: CZ06 0800 0000 1922 3521 0247, SWIFT (BIC): GIBACZPX - slouží pro platby ze zahraničí na účet TMCZ v České spořitelně

IBAN - pro platby ze zahraničí EUR a USD je vždy nutné použít číslo účtu uvedené na Vyúčtování služeb

Jste v tíživé situaci a není ve Vašich silách uhradit vzniklou pohledávku? Poskytneme Vám možnost rozložit částku do 2 až 12 splátek formou Splátkového kalendáře. Zaplatíte zálohu 200 Kč, která Vám bude vrácena po úspěšném doplacení splátek. Po aktivaci Splátkového kalendáře je třeba vždy ve splatnosti uhradit stanovené splátky i aktuálně vystavené Vyúčtování. V opačném případě dochází automaticky ke zrušení Splátkového kalendáře a dlužná částka je určena ihned k úhradě. Při poskytnutí splátek Vám automaticky aktivujeme na 6 měsíců Základní nabídku služeb. Jedná se omezení Prémiových služeb (Audiotex včetně SMS jízdenek, m-platba, Uvítací tóny, SMS Chat, HotSpot), dostupný roaming pouze v zóně 1, zamezení dobíjení Twist kreditu z vyúčtování.

Pro urychlení vyřešení vaší poruchy nám prosím doplňte níže uvedené údaje, do přílohy nám ještě můžete vložit snímek obrazovky s chybovou hláškou.

Máte potíže s připojením?
Nastavení e-mailového klienta
T-Mobile Konfigurátor
Potřebujete poradit s telefonem?
Hovory, volání na zahraniční čísla a roaming

Potřebujete se připojit k internetu, hledáte ovladače pro svůj modem anebo chcete nastavit e-mailový účet do počítače? Právě tady vám poradíme jak na to.

Praktické informace pro nastavení Magenta TV, Magenta TV SAT a aplikaci Magenta TV naleznete na našich stránkách.

Potřebujete poradit s instalací služby Chytré auto? Stačí se podívat na naše stránky.

Pokud máte potíže s kvalitou hovoru nebo hovory se rozpojují, podívejte se na naše stránky, kde vám pomůžeme problém vyřešit.

Nefunguje vám příjem SMS nebo nevíte, jak vyzvednout přijatou zprávu na internetu? Vše o používání SMS a MMS brány, ze které posíláte známým zprávy zdarma a nejen to naleznete na našich stránkách.

Hledáte informace o SIM kartě? Potřebujete SIM kartu vyměnit? Podívejte se na naše stránky, kde naleznete všechny potřebné informace.

Veškeré rady a potřebné informace při potížích s voláním ze zahraničí naleznete zde.

Veškeré rady a potřebné informace při potížích s voláním do zahraničí naleznete zde.

Chcete se stát naším zákazníkem a převést své podnikání k T-Mobile? Podívejte se na aktuální nabídku tarifů a vyberte si ten, který vám bude nejvíce vyhovovat. Rozhodněte se, jestli chcete převést číslo od jiného operátora nebo vám dáme úplně nové telefonní číslo.

V případě, že využíváte Rámcovou smlouvu a jste koncový uživatel, kontaktujte oprávněnou osobu ve vaší společnosti.
Jak na uzavření smlouvy?

Chcete se stát naším zákazníkem? Podívejte se na aktuální nabídku tarifů a vyberte si ten, který vám bude nejvíce vyhovovat. Rozhodněte se, jestli chcete převést číslo od jiného operátora nebo vám dáme úplně nové telefonní číslo.

Jak na uzavření smlouvy?

Máte už u nás smlouvu? Víte, že ji můžete prodloužit až 6 měsíců před jejím ukončením a získat např. nový telefon za výhodných podmínek? Platnost smlouvy najdete po přihlášení do Moje firma v záložce Správa firmy > Moje smlouva.

V případě, že využíváte Rámcovou smlouvu a jste koncový uživatel, kontaktujte oprávněnou osobu ve vaší společnosti.

Dosloužil vám mobilní telefon či potřebujete jiné zařízení? Rádi vám pomůžeme vybrat nejvýhodnější nabídku. V případě využití HW budgetu, ověříte jeho aktuální výši v Moje firma > Správa firmy > HW budget > Přehled HW budgetů.

V případě, že využíváte Rámcovou smlouvu a jste koncový uživatel, kontaktujte oprávněnou osobu ve vaší společnosti.

Abychom Vám mohli pomoci, budeme Vás následně telefonicky kontaktovat pro ověření hesla oprávněné osoby.

Potřebujete zjistit stav své objednávky? Stačí zadat její číslo na stránce a je to.

Svou smlouvu najdete v Moje firma v sekci Správa firmy > Moje smlouva, kam se stačí přihlásit pod číslem Zodpovědné osoby/ Obchodního manažera.

Zvolte si prosím detailnější oblast, kterou vám pomůžeme vyřešit.

Máte zadané ukončení telefonního čísla/služby a rozmysleli jste si to? Pošlete nám žádost na odvolání výpovědi. Vaše číslo/službu neukončíme a budete je moct i nadále využívat se všemi výhodami.
Žádost prosím naskenujte, nebo čitelně vyfoťte a vložte do přílohy. Žádost musí obsahovat:

  • telefonní číslo/číslo služby, u kterého požadujete zrušit naplánované ukončení
  • jméno oprávněné osoby/ osob a vlastnoruční podpis (dle stanovení v Obchodním rejstříku)

Žádost můžete sepsat a nebo můžete využít formulář:
Odvolání výpovědi účastnické smlouvy pro fyzické osoby podnikající a právnické osoby

Chcete ukončit smlouvu? Žádost prosím naskenujte, nebo čitelně vyfoťte a vložte do přílohy. Žádost musí obsahovat:

  • ukončované telefonní číslo/ číslo služby
  • jméno oprávněné osoby/ osob a vlastnoruční podpis (dle stanovení v Obchodním rejstříku).

Smlouvu bez závazku vám ukončíme s výpovědní dobou 30 dnů ode dne doručení výpovědi a smlouvu se závazkem k datu uplynutí závazku.
Poslední vyúčtování za ukončenou službu obdržíte v obvyklém termínu jako dosud. Ve vyúčtování bude služba proúčtována poměrnou částí, do data ukončení.

Formuláře:
Výpověď Účastnické smlouvy pro fyzické osoby podnikající a právnické osoby (smlouva na IČ)

Chcete ukončit smlouvu předčasně? Žádost naskenujte, nebo čitelně vyfoťte a vložte do přílohy. Žádost musí obsahovat:

  • ukončované telefonní číslo/číslo služby
  • jméno oprávněné osoby/ osob a vlastnoruční podpis (dle stanovení v Obchodním rejstříku)
  • informaci, že požadujete ukončit smlouvu předčasně

Smlouvu se závazkem vám ukončíme s výpovědní dobou 30 dnů ode dne doručení výpovědi.
V případě, že bylo při sjednání smlouvy zakoupeno zařízení na splátky nebo byla poskytnuta podmíněná sleva na toto zařízení, bude vystaveno finanční vypořádání podle Účastnické smlouvy. Orientační částku, kterou po vás budeme požadovat za předčasné ukončení smlouvy, zjistíte na Zákaznickém centru T-Mobile Business na čísle 800 73 73 73 nebo v T-Mobile prodejně.

Poslední vyúčtování za ukončenou službu obdržíte v obvyklém termínu jako dosud. Ve vyúčtování bude služba proúčtována poměrnou částí, do data ukončení.


Žádost můžete sepsat nebo můžete využít formulář:
Výpověď Účastnické smlouvy pro fyzické osoby podnikající a právnické osoby (smlouva na IČ)

Jste-li v postavení spotřebitele nebo podnikající fyzické osoby a uzavřeli jste smlouvu prostřednictvím komunikace na dálku (zejména prostřednictvím e-shopu prodávajícího či telefonického spojení) nebo mimo obvyklé obchodní prostory a služba vám nevyhovuje, můžete od Účastnické smlouvy odstoupit. Žádost o odstoupení smlouvy naskenujte, nebo čitelně vyfoťte a vložte do přílohy. Žádost musí obsahovat:

  • ukončované telefonní číslo/ číslo služby
  • jméno oprávněné osoby/ osob a vlastnoruční podpis (dle stanovení v Obchodním rejstříku).

Více informací naleznete Odstoupení od smlouvy.
Uvedený postup není k dispozici právnickým osobám.

Žádost je možné sepsat volnou formou nebo můžete využít formulář:
Žádost o odstoupení od smlouvy

Pokud služba nesplnila vaše očekávání, můžete do 14 dnů od aktivace vrátit koncové zařízení a službu ukončit bez výpovědní doby a finančního vypořádání za ukončení smlouvy na dobu určitou. Zaplatíte pouze poměrnou část měsíčního paušálu (za tarif, případně i za pronájem zařízení) za období od aktivace do deaktivace služby.

Smlouva bez zařízení: Žádost na formuláři „Výpověď Účastnické smlouvy – Záruka spokojenosti“, naskenujte, nebo čitelně vyfoťte a vložte do přílohy. Žádost musí obsahovat:

  • ukončované telefonní číslo/ číslo služby
  • jméno oprávněné osoby/ osob a vlastnoruční podpis (dle stanovení v Obchodním rejstříku).


! Smlouva se zařízením: V případě, že jste ke smlouvě obdrželi zařízení, navštivte naši síť prodejen nebo kompletní a nepoškozené zařízení společně s vyplněným formulářem zašlete na adresu PJ EXPEDIS spol. s r. o. Logistické centrum T-Mobile, areál Pragorent (hala č. VS32), Františka Vítězslava Veselého, 193 00 Praha 9 - Horní Počernice.

Formulář:
Výpověď - záruka spokojenosti - prodej HW

Pro ukončení smlouvy zesnulého jednatele společnosti nám oznamovatel úmrtí doloží Úmrtní list / List o prohlídce zemřelého / Usnesení o ukončení dědického řízení s žádostí o ukončení smlouvy. Dokument prosím naskenujte, nebo čitelně vyfoťte a vložte do přílohy. Uveďte prosím vaše kontaktní údaje pro zaslání vyjádření k ukončení smlouvy.

V případě právnických osob výše uvedený postup neplatí. Společnost stanoví nového jednatele a uzavřené Účastnické smlouvy jsou tedy i nadále v platnosti.

Pro ukončení smlouvy zesnulého koncového uživatele (např. zaměstnance) nám oprávněná osoba / jednatel společnosti doloží naskenovanou, nebo čitelně vyfocenou výpověď.
Žádost musí obsahovat:

  • ukončované telefonní číslo/číslo služby
  • důvod výpovědi - úmrtí uživatele
  • jméno oprávněné osoby/osob a vlastnoruční podpis (dle stanovení v Obchodním rejstříku)

Žádost můžete sepsat volnou formou nebo je možné využít formulář:
Výpověď Účastnické smlouvy pro fyzické osoby podnikající a právnické osoby

Chcete ukončit smlouvu M1B s bonusem?

Žádost, prosím, naskenujte nebo čitelně vyfoťte a vložte do přílohy. Žádost musí obsahovat veškeré identifikační údaje, tj. především:

  • číslo služby M1B s bonusem
  • jméno oprávnèné osoby/osob
  • vlastnoruční podpis (dle stanovení v Obchodním rejstříku).

Smlouvu M1B s bonusem na Vaši žádost předčasně ukončíme v souladu s ujednáním ve smlouvě M1B s bonusem, tj. vystavíme následující cenové vyrovnání:
  • cenové vyrovnání za čerpaný hardware budget (rozdíl mezi vyčerpaným HWB a nárokem zákazníka na HWB dle poměrného vypořádání výše HWB / počet dnů)
  • cenové vyrovnání za služby ve výši 1500 Kč s DPH (pouze zákazníci se statusem Právnická osoba).

Vlastnoručním podpisem v přiloženém dokumentu vzniká závazek Zákazníka uhradit cenové vyrovnání.

Formulář:
Výpověď smlouvy M1B s bonusem pro fyzické osoby podnikající a právnické osoby (smlouva na IČ)

Je nám líto, že uvažujete o odchodu od T‑Mobile. Budeme rádi, když nás nejprve kontaktujete, abychom společně s vámi mohli najít řešení vaší situace.

Pokud máte zájem o přenesení čísla k jinému poskytovateli, stačí znát váš OKU (Ověřovací kód účastníka) a následně požádat o přenos čísla u nového poskytovatele.

Nemusíte podávat výpověď smlouvy. Svůj OKU zjistíte v Moje firma v sekci Správa firmy >Moje smlouvy > Přehled Účastnických smluv.
Dále na Zákaznickém centru T-Mobile Business či v T-Mobile prodejně.

Obchodní podmínky přenesení čísla

Abychom Vám mohli pomoci, budeme Vás následně telefonicky kontaktovat pro ověření hesla oprávněné osoby.

Potřebujete zkontrolovat nastavení služeb na svých číslech? Přihlaste se do Moje firma a v záložce Služby si vyberte, co potřebujete upravit. V případě, že využíváte Rámcovou smlouvu a jste koncový uživatel, kontaktujte oprávněnou osobu ve vaší společnosti.

Zasílací/korespondenční adresu změníte jednoduše na Moje firma pod položkou Základní údaje skupiny > část Doručovací adresa. V případě, že využíváte Rámcovou smlouvu a jste koncový uživatel, kontaktujte oprávněnou osobu ve vaší společnosti.

Abychom Vám mohli pomoci, budeme Vás následně telefonicky kontaktovat pro ověření hesla oprávněné osoby.

Pro změnu osobních údajů nám zašlete vyplněný a podepsaný formulář pro Stanovení a zrušení administrátorů. Jestliže nejste jednatel společnosti, obraťte se na aktuální oprávněnou osobu ve vaší společnosti.

Pro změnu kontaktního e-mailu nám zašlete vyplněný a podepsaný formulář pro Stanovení a zrušení administrátorů.

Další možností je kontaktování Zákaznického centra T-Mobile Business na lince 800 73 73 33, kde vás operátoři autorizují heslem administrátora. Jestliže nejste jednatel společnosti, obraťte se na aktuální oprávněnou osobu ve vaší společnosti.

Změnit si tarif je jednoduché. Připravili jsme pro vás užitečné informace o tom, jak na to. V případě, že využíváte Rámcovou smlouvu a jste koncový uživatel, kontaktujte oprávněnou osobu ve vaší společnosti.

Abychom Vám mohli pomoci, budeme Vás následně telefonicky kontaktovat pro ověření hesla oprávněné osoby.

Pokud chcete zdarma data navíc či neomezené volání mezi svými zaměstnanci a obchodními partnery i do zahraničí, můžete využít službu Magenta 1 Business. Více informací.

Aktivaci provedete snadno na Moje firma pod odkazem zde.

Chcete mít kdykoliv možnost online ověřit nebo změnit aktuální nastavení svých služeb, zjistit výši vašeho vyúčtování? Zaregistrujte se do portálu Moje firma.

První přihlášení učiníte přes Jednorázový vstup a následně si můžete přímo v portálu nastavit své uživatelské jméno a heslo.

Návody a webináře naleznete zde.

Pokud si chcete zkontrolovat nastavení na svém čísle, přihlaste se do svého účtu Moje firma, dále pod konkrétním telefonním číslem v sekci Roaming a poté Detail. Můžete využít i naši mobilní aplikaci Můj T-Mobile, kterou stáhnete na AppStore nebo Google Play, a budete mít vždy všechno po ruce.

Potřebujete zjistit ceny služeb v zahraničí? Stačí zadat zemi, do které cestujete na naší stránce a ihned máte informaci o volání a internetu v zahraničí.

V případě, že využíváte Rámcovou smlouvu a jste koncový uživatel, kontaktujte oprávněnou osobu ve vaší společnosti.

Potřebujete si nastavit volání a internet v zahraničí? Podívejte se našeho rádce, některé rady se vám budou hodit.

Nejprve však zkontrolujte, zda máte roaming aktivní v telefonu. Případně je potřeba také ověřit nastavení na SIM kartě. To můžete jednoduše zařídit v Moje Firma v sekci Služby > Roaming.

V případě, že využíváte Rámcovou smlouvu a jste koncový uživatel, kontaktujte oprávněnou osobu ve vaší společnosti.

Abychom Vám mohli pomoci, budeme Vás následně telefonicky kontaktovat pro ověření hesla oprávněné osoby.

Potřebujete volat na zahraniční čísla? Veškeré informace naleznete zde. Zkontrolujte si také mezinárodní předvolbu.

V případě, že využíváte Rámcovou smlouvu a jste koncový uživatel, kontaktujte oprávněnou osobu ve vaší společnosti.

Abychom Vám mohli pomoci, budeme Vás následně telefonicky kontaktovat pro ověření hesla oprávněné osoby.

Reklamovat zařízení (telefon, modem, set-top box) můžete na jakékoliv naší prodejně. Budete k tomu potřebovat Doklad o zakoupení. Pokud byste nemohli najít ani jeden z uvedených dokladů, stačí když nám napíšete IMEI zařízení a my ho dohledáme.


Přehled našich prodejen
Více informací k reklamaci

Veškeré potřebné informace o SIM kartě naleznete na našem webu.

Potřebujete vaši SIM kartu nahradit novou? Veškeré potřebné informace k výměně SIM karty naleznete zde.

Abychom Vám mohli pomoci, budeme Vás následně telefonicky kontaktovat pro ověření hesla oprávněné osoby.

Všechny informace o eSIM najdete pěkně pohromadě zde.

Pokud chcete nakupovat bez peněženky, platit jednoduše mobilním telefonem z vašeho kreditu nebo měsíčního vyúčtování, tak se podívejte na informace o službě m-platba.

V případě, že využíváte Rámcovou smlouvu a jste koncový uživatel, kontaktujte oprávněnou osobu ve vaší společnosti.

Abychom Vám mohli pomoci, budeme Vás následně telefonicky kontaktovat pro ověření hesla oprávněné osoby.

Prostřednictvím Premium SMS a SMS Platby můžete objednat jednorázové nebo vícenásobné služby (tzv. předplatné) u externích poskytovatelů. Více informací.

V případě, že využíváte Rámcovou smlouvu a jste koncový uživatel, kontaktujte oprávněnou osobu ve vaší společnosti.

Abychom Vám mohli pomoci, budeme Vás následně telefonicky kontaktovat pro ověření hesla oprávněné osoby.

Audiotexové služby zahrnují volání na čísla s předčíslím 900, 906 a 909, které je zpoplatněno speciální minutovou sazbou. Více informací

V případě, že využíváte Rámcovou smlouvu a jste koncový uživatel, kontaktujte oprávněnou osobu ve vaší společnosti.

Abychom Vám mohli pomoci, budeme Vás následně telefonicky kontaktovat pro ověření hesla oprávněné osoby.

Možnost nechat si svá elektronická zařízení pojistit pro případ náhlých a nečekaných událostí. Více informací.

Abychom Vám mohli pomoci, budeme Vás následně telefonicky kontaktovat pro ověření hesla oprávněné osoby.

* Pole označená hvězdičkou jsou povinná.

Kontaktovali jste nás na sociálních sítích?

Sdělte nám prosím více informací, abychom vám mohli co nejrychleji odpovědět. Jedná se o telefonní číslo, které používáte v souvislosti s našimi službami, a e‑mailovou adresu. Tyto údaje použijeme pouze ke zpětnému kontaktování. Chráníme vaše citlivé údaje, proto v některých situacích vyžadujeme ověření vaším heslem pro komunikaci. Více informací naleznete v sekci Ochrana údajů.

Contact us

The more detailed question you ask, the more accurate answer you can get. What we always do need to know is the telephone number in question.

All your services can also be managed in My T-Mobile self-service.